HLAVNÍ ÚČETNÍ

POPIS PRACOVNÍ NÁPLNĚ:

- Zodpovídá za zajištění celé oblasti účetnictví uvnitř i mimo firmu s cílem zajistit pravidelný roční audit účetní závěrky pro mateřskou i dceřinou společnost,

- zodpovídá za výstupy směrem ke státní statistické službě a dalším státním orgánům,

- řídí finanční zdroje, finanční toky a jejich strategické plánování, plánování likvidity,

- řídí činnost ekonomického úseku jak v každodenním operativním provozu, tak i v dlouhodobé perspektivě,

- na základě měsíčních výsledků firmy provádí dílčí hodnocení hospodářské činnosti a jejich výsledků v oblasti výnosů, nákladů, změn majetku,

- navrhuje změny v používání ekonomických vnitropodnikových nástrojů,

- sestavuje pro potřeby řízení firmy finanční plán na příslušná období,

- provádí controlling, reporting rozborů a analýz odchylek pro vedení společnosti, poskytuje doporučení a návrhy opatření, realizuje přijatá opatření.

POŽADUJEME:

- VŠ vzdělání ekonomického směru,

- praxi na odpovídající pozici minimálně 3 roky,

- znalost problematiky financí, daní, účetnictví a controllingu,

- samostatnost, spolehlivost, preciznost a proaktivní přístup, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, analytické myšlení.

- komunikativní znalost AJ nebo NJ nutností,

- znalost práce na PC (velmi dobrá znalost Excelu, znalost programu Microsoft Business Solutions Navision výhodou), ŘP sk. B.

NABÍZÍME:

- PP na dobu neurčitou,

- nástup ihned nebo dle dohody,

- odpovídající mzdové ohodnocení,

- firemní benefity (jazykové kurzy, 5 dní dovolené nad zákonný rámec, penzijní/životní příspěvek, stravenky, bonus za plnou docházku, sleva na tarify mob operátora pro souk. účely)

- pružnou pracovní dobu

- služební mobilní telefon